محمد رضامحمد رضا، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

مجتبی ومحمد رضا ومهدیار خوشگل های مامان

خدا جونئ نذار بزرگ شم

1391/4/13 12:13
نویسنده : سعیده
289 بازدید
اشتراک گذاری

الو...الو...سلام

کسی اونجانیست؟

مگه اونجا خونه خدا نیست؟

پس چرا کسی جواب نمیده؟!

یهو یه صدای مهربون به گوش کودک نواخته شد مثل صدای یه فرشته.....

_بله با کی کار داری کوچولو؟خدا هست؟

_بگو من می شنوم

کودک متعجب پرسید: مگه تو خدایی؟من با خود خدا کار دارم

_هر چی میخوای به من بگو قول میدم به خدا بگم

صدای بغض الودش اهسته گفت:یعنی خدا منو دوست نداره؟؟؟؟؟؟؟؟؟

_اصلا اگه نگی خدا  با هام حرف بزنه گریه میکنما.........

بعد از چندلحظه سکوت ندایی در گوش وجان کودک طنین انداز شد:

بگو..زیبا بگو...هر انچه بر دل کوچکت سنگینی میکند بگو...

دیگر بغض امانش را بریده بود بلند بلند گریه کرد وگفت:خدا جون خدای مهربون خدای قشنگم میخواستم بهت بگم تورو خدا نذار بزرگ شم

چرا؟این مخالف با تقدیر است چرادوست نداری بزرگ شی؟

اخه خدا من خیلی تو رو دوست دارم قد مامانم ده تا دوستت دارم!

اگه بزرگ شم نکنه مثل بقیه فراموشت کنم نکنه یادم بره یه روزی بهت زنگ زدم مثل بقیه که بزرگ شدن وحرف منو نمی فهمن.خدا جون چرا بزرگا حرفاشون سخت سخته؟مگه اینطوری نمیشه با هات حرف زد؟

خدا بعد از تمام شدن گریه کودک گفت:
ادم محبوب ترینمخلوق من چه زود خاطراتش رابه ازای بزرگ شدن فراموش میکند .کاش همه مثل توبه جای خواسته های عجیب من را از خودم طلب میکردند تا تمام دنیا در دستشان جا میگرفت.عزیزکم دنیا خیلی برای تو کوچک است...................

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان آرینا موفرفری
13 تیر 91 12:33
خیلی زیبا بود
مامان آرینا موفرفری
13 تیر 91 12:34
ای کاش هیچ وقت بزرگ نمی شدیم و در دنیای ساده و صادق کودکی زندگی می کردیم.
ستاره زمینی
13 تیر 91 12:40
زیبا بود.
ناشناس
13 تیر 91 16:52
سلام دوست عزیز. ممنون از وبلاگ و مطلب زیبایی که گذاشتی. موفق باشی.
خاله باران
13 تیر 91 22:25
سلام.ممنون عزیزم.منم از خدا می خوام تو شاد باشی همیشه همیشه...من نمی گم کاش بزرگ نمیشدیم چون این خلاف خواسته خداست.ولی دوست دارم که سعی کنیم این آینه را نذاریم پر غبار و زنگ زده بشه...
ilijoon
15 تیر 91 10:37
بسيار زيبا بود
نایسل
15 تیر 91 17:23
آخیییییییییییییییییییییییییییییییییییییی منم عید رو بهت تبریک میگم گلم