محمد رضامحمد رضا، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

مجتبی ومحمد رضا ومهدیار خوشگل های مامان

شیرین کاری بابای بچه ها

1391/3/21 22:06
نویسنده : سعیده
319 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

برای دنیایت چنان باش که تا ابد زنده ای وبرای اخرتت چنان باش که فردا می میری      حضرت علی  ع

مطلبی که میخوام بنویسم راجع به دیشب که به اصرار محمدرضا به شهربازی واقع در خیایابان ابشار رفتیم محمدرضا ومجتبی چند تا بازی سوار شدند وخیلی خوشحال بودند ومهدیار هم بغل مجتبی سوار هواپیمایی شدند که میرفت بالا دوباره برمیگشت پایین هم لب بر میچید وهم کنجکاو بود ببینه چه خبره یه منظره جالبی بود ولی سوار بشقاب پرنده نشدندچون مجتبی مثل من کمی از ارتفاع واهمه داره ولی بابای بچه ها قبول نکرد بامحمدرضا سوار بشقاب پرنده شدند سوار شدن همان وپیاده شدن باحالی که حالش خیلی بد بود خیلی ترسیده بودم که تو این شهر غریب چکار کنم خلاصه باکلی اب قند وداروحالش خوب شد این هم از شهر بازی ما

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

ستاره زمینی
21 خرداد 91 22:39
عزیزم از شهر غریب مردمان غریب هیچ نگو همیشه توکلت به خدا باشه.غریبی بهتر از اینه که خدا تنهات بذاره.
بابای ملیسا
21 خرداد 91 23:01
با سلام . وبلاگ ملیسا خانم با عنوان اولین روز پدر ملیسا و عکسهای جدیدش به روز شد. خوشحال میشم سری بزنید و نظری به یادگار به جا بزارید
مامان امیرحسین و امیر علی
21 خرداد 91 23:13
همیشه خوش بگذره اقا پسرای گل
اخه تو شهر غریبید!!!کجایید؟؟؟


اصفهون
مامان و نی نی ها
22 خرداد 91 10:25
سلام اخی چه جالب فکر کنم مامان سه تا پسر شیطون بودن خیلی سخته
نایسل
23 خرداد 91 0:09
مرسی عزیز دلم نظر لطفته
ilijoon
3 تیر 91 13:48