محمد رضامحمد رضا، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

مجتبی ومحمد رضا ومهدیار خوشگل های مامان

محمد رضا عزیز خونه

1391/3/9 8:21
نویسنده : سعیده
333 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی انسان یک دوست واقعی دارد که خودش هم یک دوست واقعی باشد امرسون

محمدرضا جان وقتی از دستش عصبانی میشم میگه مامان دوستت دارم وانقدر میگه تا کلافه بشم وتا بهش نگم من هم دوستت دارم ول کن نیست وزمانی که برای مهدیار اقا شعر ایستا را میخوانم میگه کفش اسکلت من را بیارید ومیپوشه ومیگه برای من هم شعر ایستا را بخونید (محمدرضا به اسکیت اسکلت میگه)  و خدا راشکر دستشویی رفتن را یاد گرفته و وقتی هم دستشویی میره میگه مهدیار که نمیتونه دستشویی بره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

ilijoon
9 خرداد 91 9:43
اي جانممممممممممم فداي گل پسر مهربونمون دوستت دارم گلم
ilijoon
9 خرداد 91 9:44
به به ميبينم كه پسرمون ديگه مرد شده وكارهاي شخصي شو خودش انجام ميده
ستاره زمینی
9 خرداد 91 11:11
عزیزم خدا حفظت کنه انشالا خیلی روپات وامیستی.کفش جغجغه ای بپوش. وای دلم ضعف رفت نباتم.=D دوستتتتتتتتتتتت دارم>محمد رضای خاله
مامان شاهزاده ها
10 خرداد 91 8:42
خیلی خوبه که زود کار اشتباهشو درک میکنه و میگه دوستت دارم .پسرای گلتون چند سالشونه ؟؟ بوس واسه همتون
مامان پریسا
11 خرداد 91 2:12
آخی گلم بشه . یکم فقط یه کوچولو حسادت
عالمی داره این بچگی

پیاپیش روز پدر و میلاد حضرت علی مبارک.
بفرمایید جشن


برشماهممبارک ممنون