محمد رضامحمد رضا، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره

مجتبی ومحمد رضا ومهدیار خوشگل های مامان

شکار لحظه ها

1391/3/7 18:09
نویسنده : سعیده
310 بازدید
اشتراک گذاری

کلیدی که همه دشواری ها را در زندگی خواهد گشود محبت است

 سلام امروز بعد از مدتها تونستم بیام ومطلب بنویسم و اقا مجتبی داره با مهدیار تاب بازی میکنه تا من بنویسم امروز مهدیار را گم کرده بودم هر چی صداش میزدم اثری ازش نبود حدس بزنید کجا پیداش کردم زیر میز  البته عکسشو گرفتم که د میذارم ومدیار از حرفهایی که یاد گرفته ماما ونه نه ومهمه وبابا ودده 

محمدرضا دیروز در کلاس اسکیت خیلی با کلاس فقط اروم راه میر فت وقتی به مربی گفتم چرا یواش میره گفت شما کجایی هستی گفتم تهرانی گفت اهان یه ذره صوصو له کم کم راه میافته و مجتبی ومحمدرضا امروز رفتند حموم ومحمدرضا که ترس عجیبی ازحموم داشت امروز خیلی خوب شد البته استخر  کوچکشان را به حموم برده بودند واز این جهت خیلی خوشحالم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ilijoon
7 خرداد 91 20:09
آفرين داداشي هاي گل
ilijoon
7 خرداد 91 20:10
ديگه پسرمون مردي شده براي خودش
مامان آرینا موفرفری
8 خرداد 91 1:27
زیر میییییییییییییییییز