محمد رضامحمد رضا، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره

مجتبی ومحمد رضا ومهدیار خوشگل های مامان

بدون عنوان

1393/6/22 17:31
نویسنده : سعیده
1,005 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستان عزیزم از امروز سعی خواهم کرد که بروز باشم ودر کنارتان

روزها میگذرد ومن در گذر زمان نیمی دونم چرا دیگر مثل همیشه نمیتونم مثل سابق بیام وبنویسم شاید دل مشغولی هایم زیاد شده بوی ماه مهر می اید وفصل مدرسه فصلی که سالها خاطره هامان جامانده در پیچ وتاب روزهایش روزی بود که من کلاس اول میرفتم وحالا محمدرضا برای کلاس اول رفتن اماده میشود یادم می اید که روز اول مدرسه برق ها رفته بود وچون لبابای بایس هایی که خواهرم برایم دوخته بود نتونسته بود اتو کند ومن با چه بغضی  به مدرسه رفتم ویاد خانم تجلی بخیر  محمدرضای عزیزم فعلا برای مدرسه روز شماری میکند برای یاد گرفتن برای اینکه یاد بگیرد بنویسد انشالله همیشه اینگونه باشد ومجتبی نیز به کلاس هفتم میرود بقول یکی از دوستان امسال دو تا اولی داریم انشالله که موفق باشند ومهدیار گلم میگوید من هم باید به مدرسه بروممحبت

پسندها (3)

نظرات (2)

نازنین
2 مهر 93 15:30
سلام مهربان بانوووو چه خاطره ای جالبی از اولین روزمدرست داری انشالا که هم محمدرضا وهم مجتبی جون همیشه موفقو پیروز باشن مهدیار کوچولورو هم جای من ببوس
محمدرهام ومامان سمانه
13 مهر 93 12:09
نشانم ده صراط روشنم را / خودم را، باورم را، بودنم را خداوندا من از نسل خلیلم / به قربانگاه می آرم «منم» را قربان، عید سر سپردگی و بندگی مبارک