محمد رضامحمد رضا، تا این لحظه: 16 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره

مجتبی ومحمد رضا ومهدیار خوشگل های مامان

خاطره خوش سفرمون به کربلا

1392/1/31 16:02
نویسنده : سعیده
861 بازدید
اشتراک گذاری

با سلام به همه  دوستان گلم وممنون از همه دوستان که به ما لطف داشتند

سفرمون به کربلا یکی از بهترین خاطره عمرم بود با اینکه شوشو نیومده بود وخیلی مسئولیتم سنگین بود ودر جواب انها که که میپرسن پشیمون نشدی میگم واقعا خدا راشاکرم  ازینکه چنین سفری را برامون مقدر کرد وجریان اینکه بچه ها رابرده بودم شده بودم ضرب المثل کاروان و میگفتن همون خانمی که با سه تا بچه  امده البته کل کاروان اشنا وفامیل بودن و ازخواهرم که خیلی کمکم کرد وهمچنین خواهر شوهرهام وهمچنین رئیس کاروان اقای محمد تقی ارویی که مثل پدر بود تشکر میکنم خدایا کجا برده بودی گناهکاری مثل من را مقابل حرم ابولفضل وامام حسین ع چه صفایی داشت بهشت خدا انجاست انجا که مقابل حرم ابولفضل دلم شکُـُست از خستگی زیاد وخانمی عرب با چهره ای مهربان محمد رضا را از من گرفت  وبا کمک او حرم ابولفضلُ را زیارت کردیم چه صفایی داشت دست خدا یاریگرمان بود وامام حسین چنان کمکی میکرد که در نوشتن توصیف نمیشود کنار حرم مهربانم حسین ع وقتی نماز میخواندی وکفترها راحت واسوده کنارت می نشستند بی انکه بترسند در حالی که خارج از حرم از ادمها فرار میکنند مجتبی همه دعاها وزیارتها را با اشتیاق انجام میداد وهمین خوشحالی ام را دو چندان میکردمقابل کف العباسمجتبی محمد رضا مهدیار در بین الحرمین هر چه بگویم نمیتوانم توصیف کنم دعاگوی همه تان بودم انشالله قسمت همه مان گردد امین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان محمد و ساقی
27 اسفند 91 17:46
سلام سعیده جان
زیارت قبول عزیزم
دلتنگتون شده بودم
چقدر قشنگ توصیف کردی عزیزم


سلام عزیزم من هم دلتنگ شده بودم نظر لطفتونه مه هم بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
مامان محمد و ساقی
27 اسفند 91 17:46
در لحظه ای که زیبا ترین ملودی ها ازآسمان جاری است به فردا گوش بسپار و دل انگیزترین موسیقی عالم را دریاب ، آغاز سمفونی بهار مبارکباد
http://www.niniweblog.com/upl/mohammadsaghi/13635281665.jpg[
ممنون عزیزم بهار مبارک
مامی مهدیار
28 اسفند 91 0:19

زیارت قبول عزیزم



ممنون عزیزم
ilijoon
28 اسفند 91 19:29
به به زیارتتون قبول باشه خوش به سعادتتون ان شاالله خانه خدا مشرف بشید از صمیم قلب خوشحال شدم ان شاالله مجددا مشرف بشید


ممنون عزیزممممممممممممممممم
ilijoon
28 اسفند 91 19:29
مامان محمدرهام جون
6 فروردین 92 16:00
زیارتتون قبول ان شالله همیشه به سفر باشید وبه زودی دوباره قسمتتون بشه


ممنون عزیزم انشالله با هم
مامانی مهدیار
16 فروردین 92 8:32
سلام عزیزم.زیارتتون قبول.خیلی خوشحالم که باز هم کنارمون هستین.دلمون واستون تنگ شده بود.
ببوس کربلایی هامون را


ممنون ما هم بوسسسسسسسسسسسسسسس
ستاره زندگی
21 فروردین 92 11:14
سلام
زیارت تون قبول. مسیولیت سنگینی قبول کردید!! کربلا اونم با 3 بچه و بدون شوهر
شکر خدا که بهتون خوش گذشته.


ممنون عزیزممممممممممم
ستاره زندگی
21 فروردین 92 11:15
میگم تاریخ پست تون 18 فروردین92 هست ولی نظرها مال قبل از این تاریخ است!!!!


سلام نمیدونم اشتباهی پیش اومده گلم
مادر کوثر
31 فروردین 92 9:02
وااااااااااااااای واقعا خوش به سعادتتون

منم خیلی دلتنگ کربلام


خواهش میکنم عزیزم خوشحالمون کردید
مامانی سه فرشته
9 اردیبهشت 92 14:53
زیارتتون قبول. خوشا به سعادتتون.
الهه مامان رادین
8 خرداد 92 22:14
عزیزم من نمیدونستم زیارتتون قبول مامانی و کوچولوهاااااااااااااااااااااا


ممنون عزیزمممممممممممممم