محمد رضامحمد رضا، تا این لحظه: 16 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

مجتبی ومحمد رضا ومهدیار خوشگل های مامان

سفره حضرت رقیه

1391/10/1 15:26
نویسنده : سعیده
5,545 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه خوبیها ودوستان خوبم

این پست را باید چندروز پیش مینوشتم ولی بعلت مشغله نتونستم ودلم نیومد که ننویسم ودوست دارم این پست را به نام این خانم متبرک کنم  چند سالی است که وقتی پنچ صفر میاد دلم یه جورهایی میخواد سفره این خانم را پهن کنم ونمیدونم چرا ولی یه جایی وبه یه نحوی دلم با این خانم خوب پیوند میخوره امیدوارم این خانم شفاعت کننده همه ومن وبچه هام باشه وبا دستهای کوچولوش گره های بزرگ را باز کنه امین

امام حسین ع دختر کوچکی داشت که او را بسیار دوست میداشت واو نیز پدر را بسیار دوست داشت بعضی گفته اند نامش رقیه ع بود او سه ساله بود و از فرا ق پدر شب وروز گریه میکرد به او میگفتند پدرت رفته سفر شبی پدر را در خواب دید وبهانه پدر گرفت اهل بیت ع هر چه کردند نتوانستند ارامش کنند تا اینکه به دستور یزید ملعون با بردن سر پدر عزیزش به نزد ان حضرت وبه او گفتند این سر پدر توست رقیه مهربون سر را برداشت وبه سینه اش چسباند وگریه میکرد وچنین میگفت بابا جان چه کسی تو را به خونت رنگین کرد بابا جان چه کسی مر ا در کودکی یتیم کردتا اینکه با گریه های زیاد عزیزم بیهوش شد وافتادوخرابه یکپارچه عزا شد یا رقیه عزیز دست همه ما  را بگیر

واین هم سفره این خانم خوب ومهربون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (26)

ستاره زمینی
1 دی 91 15:38
یا حضرت رقیه حاجت روا کن همه دوستارانت را.@;-
افرین خواهر عجب سفره زیبایی انشالله حضرت حاجتت را بدهد.خیلی خوشم اومد از این سفره انشالله سال دیگه منم اگه لیاقت داشته باشم و حضرت کمکم کنه پهن میکنم.
عالمی داره ماه محرم.وصفر.
انشالله به حرمت حضرت رقیه همه مادران بی فرزند صاحب فرزند و همه بیماران شفا عاجل عنایت بشه .(مخصوصا شبنم جون.)
امین ممنون عزیزم

ستاره زمینی
1 دی 91 15:38
هیراد و عمه لیلاش
1 دی 91 15:59
*سلام ، امیدوارم یلدا بشما خوش گذشته باشه * من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
مامان محمد و ساقی
1 دی 91 21:13
سلام عزیزم.خوبی؟چه پستی گذاشتی عزیزم
راستش منم یه سالی سفره حضرت رقیه گذاشتم.خیلی دوست داشتنی و مظلومه


سلام گلم ممنون
مامان محمد و ساقی
1 دی 91 21:14
ایشا... هم خودت و هم بچه های گلت در دامن این خانم سلامت باشید.سعیده جون احساس می کنم دلت گرفتهفدات شم


ای عزیزم ممنون مچنین شما
مامان محمدرهام جون
2 دی 91 11:44
چه سفره عرفانی وقشنگی ،قبول باشه عزیزم


ممنون عزیزم
مامی طاها
2 دی 91 14:31
درود
با اولین پا نهادن به دنیای انسانهای روی زمین به روزم
بیا و در جشن تولد من تو هم مهمان باش
منتظر قدم رنجتون هستم
بدرود





مامان گلها
2 دی 91 17:01
قبول باشه سعیده جون،ایشالا حاجت روابشی
ماشالا دست تنها با سه تا تفنگدار سفره زیبایی انداختی


خواهش میکنم چشمات قشنگه
گلهای زندگی
2 دی 91 17:02
من از این خوراکی های خوشمزه میـــــخوااااااام


بفرما گلم
مادر کوثر
3 دی 91 9:48
وای چه سفره ی خوبی

حاجت روا بشید انشالله

سلام
من بهتر از کیمیا را به شما میدهم
تشریف بیارید mamnoono
بابای ارشیا
3 دی 91 17:55
آهــــــــــــــــــــای سه تفنگدار
ما عکس جدید میخوایم
نرید پرسنلی بزنید ها عکس میخوایم از سه تایتون که چشم شیطون کور ببینیم و حال کنیم و واسه شما دعای خیر هر قلب جیره یکی از شما سه تاست نظامی گری اینه دیگه آخه اسمتون رو گذاشتن سه تفنگدار من چی بگم


چشم عمو
زهرا (✿◠‿◠)
3 دی 91 18:36
عزیزمممم
ممنون که قدم رنجه می کنی به وبلاگمون..


خواهش میکنم گلم
مامانی سه فرشته
4 دی 91 3:24
خسته نباشید.و حاجتتون هم روا ایشالله.بچه گلت در پناه حضرت رقیه.


ممنون گلم
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
4 دی 91 11:04
سلام
قبول باشه
التماس دعا


سلام ممنون
ستاره زندگی
4 دی 91 13:07
همه بچه ها در پناه حضرت رقیه


انشالله
دوگل زندگی
4 دی 91 13:08
دوست دارین با هم دوست باشیم


باشه حتما
مامان محمدرهام جون
4 دی 91 17:29
سلام ودرود فراوان خاله جون خبر داری ما اسباب کشی مجازی کردیم؟؟؟توی خونه جدیدمون منتظرتون هستیم
ستاره زمینی
5 دی 91 9:04

تجایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی



زیر سایه شما
مامان علي خوشتيپ
5 دی 91 11:11
قبول باشه عزيزم.خيلي سفره قشنگي چيدين...
منم به حضرت رقيه خيلي ارادت دارم و هميشه سفرشو نذر ميكنم...سر علي 4 ماهه باردار بودم كه رفتم زيارتش



مامان علي خوشتيپ
5 دی 91 11:11
ممنون كه هر روز سر ميزني و انرژي مثبت ميدي
سه تنفنگدارمون خوبن..عكس جديد نميذاري ازشون؟



خواهش میکنم چشم حتما ممنون عزیزم
ستاره زندگی
5 دی 91 13:00
دوست داری بدونی ستاره در آذر ماه چندبار کیک خورده؟؟


اره گلم چرا که نه
مامان محمد و ساقی
5 دی 91 18:40
سلام سعیده جونم ممنون از همراهیت عکس هر سه تا گلهاتو بزار برام با تاریخ تولدشون.فقط مشخص کن اون دو تای کوچولو رو من اشتباه نکنم.
دوگل زندگی
5 دی 91 20:06
ایشالله حضرت رقیه حاجت روای همه باشه
مامان گلها
5 دی 91 20:54
سمی مامان امیرین
9 دی 91 17:53
قبول باشه.
ilijoon
28 دی 91 11:50
نذرتون قبول باشه سفره تون خيلي زيبا تزيين شده بود دستتون درد نكنه