محمد رضامحمد رضا، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره

مجتبی ومحمد رضا ومهدیار خوشگل های مامان

اب تنی بچه ها

1391/9/15 14:55
نویسنده : سعیده
906 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستان خوبم قبل از هر چیز ایام محرم را تسلیت میگم وامیدوارم از پیروان واقعی امیر شهدا باشیم یه مدت بود نمیتونستم بیام مریضی بچه ها وبعدش خودم وامروز  هم با اعمال شاقه پشت کامپیوترم بچه ها که همش سر ماخورده واین الودگی هوا هم مزید علت شده ویه مدت ما روی ارامش را ندیدیم میخوام از اب تنی بچه ها بنویسم که تا حوصله شون سر میره میپرند توحموم که یکی از ان لحظه ها را به تصویر کشیدم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مادر کوثر
15 آذر 91 15:12
سلام مامانی خوش اومدی
دلمون تنگ شده بود

اشالله همیشه شاد و سلامت باشید
آب تنی بچه ها هم خیلی جالب و خواستنیه


ممنون گلم من هم همینطور
ستاره زمینی
15 آذر 91 16:19
ووی گل پسری مهدیار جیگر تو بخورم ماشالهه=

عزیزکای من دوستون دارم.پاییزه شروع فصل سرما وسرماخوردگی...


ممنون عزیزم
الهه مامان رادین
15 آذر 91 16:22
خوشحال شدم پستت رو دیدم دلمون تنگ شده خیلی هم واسه خودت و هم گل پسریااااااااااااااا....زود به زود بیاااا
واااااای که چقدر خوش میگذره بهشون


من هم دلم تنگ شده بود ممنون
مامان محمد و ساقی
15 آذر 91 20:42
سلام عزیزم.خوبی
چه عجب بابا.بلا دور باشه ازتون.ایشا... همیشه سلامت باشین
چه خوشگل دارن آب تنی میکنن.ایشا... همیشه خوش باشن و لحظه های زندگیتون پراز شادی و لامتی باشه


ممنون شما هم در کنار خانواده شاد وسلامت باشید
مامان علي خوشتيپ
15 آذر 91 21:34
سلام عزيزم.با افتخار لينك شديد
هزارماشاالله.خدا حفظشون كنه.من هميشه دوست داشتم سه تا پسر داشتم با يه دختر


ممنون گلم
مامی مهدیار
15 آذر 91 23:26
سلام عزیزای خاله
قربونتون برم با این ابتنیتون


ممنون عزیزم
♥ مامان آمیتیس ♥
16 آذر 91 0:22
سلام سعیده جون.... خوبین؟ ایشالا همیشه شاد و سلامت باشید.... رمزو خصوصی فرستادم


ممنون گلم
مامان طاها
16 آذر 91 14:07
به به این سه تفنگدار چه اب بازی میکنن منم میخوام چه حموم بزرگی دارید قدیه حیاط بپه ها حسابی کیف میکنن
سمی مامان امیرین
16 آذر 91 20:56
سلام چه عجب مامانی!!!!!!!!!!!!
امان از دست این مریضی..
پسملای منم عاشق آب بازین


سلام ممنون گلممممممممممممم
ستاره زندگی
17 آذر 91 18:26
سلااااااااااااااااممممممممممممم مامانی
رسیدن بخیر
این فصل همش سرما خوردگی هست
دلمون براتون تنگ شده بود


ممنون من هم همچنین گلم
مامان گلها
18 آذر 91 18:25
سلام
امیدوارم گل پسرا خوب شده باشن
آفرین به این سه تا داداش گل که اینقدر خوب آبتنی میکنن


ممنون گلم
مامان محمدرهام جون
19 آذر 91 10:17
سلام به روی ماهتون حسابی دلمون براتون تنگولیده بوداااااااااااااا خیلیییییییییییییی تفریح خوبیه این آب بازی به به ،خوش به حال هرسه فرشته